fbpx
Drukuj

Reklamacje, zwroty i wymiana towaru


Wymiana towaru

Przed odesłaniem towaru proszę o IMFORMACJĘ o zwrocie na mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript... Proszę się upewnić czy rozmiar na który Państwo chcą wymienić jest dostępny.  Zwracany towar musi być w orginalnym opakowaniu, nie może nosić znamion użytkowania, posiadać wszystkie metki oraz niezniszczone opakowanie. Towar proszę wysłać dowolnym kurierem na adres naszej firmy.

MILENA DZIDA

UL GÓRNA 41

06-500 MŁAWA

Do przesyłki proszę dołączyć:

- paragon

-oraz wypełniony <formularz zwrotu>


Reklamacja

Kupującemu przysługuje prawo do reklamacji każdego zakupionego towaru posiadającego wady. Zwracany towar musi być zapakowany jak oryginalnie, nie może nosić znamion użytkowania, posiadać wszystkie metki i usztywnienia oraz niezniszczone opakowanie. Towar proszę wysłać listem poleconym priorytetowym na adres naszej firmy. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia Państwa reklamacji towar zostanie wymieniony na wolny od wad. Jeżeli wymiana towaru nie będzie możliwa (na przykład z powodu wyczerpania towaru), zaoferujemy do wyboru inne, dostępne w naszej ofercie produkty lub zwrócimy Państwu pieniądze.

Jeżeli chcesz zwrotu pieniędzy, dołącz do zwracanego produktu paragon lub fakturę oraz wypełniony formularz zwrotu

O rozstrzygnięciu reklamacji Nabywca zostanie poinformowany drogą poczty elektronicznej bądź poczty tradycyjnej w ciągu 3 dni roboczych od przyjęcia przesyłki.


Zwrot produktu – gwarantowane 14 dni na zwrot

Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny", masz prawo zrezygnować z produktu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.

Skorzystanie z tego prawa jest możliwe, jeśli spełnisz poniższe warunki:

Przedmioty z indywidualnym napisam/haftem nie podlegają prawu odstąpienia od umowy. Są one rzeczami nieprefabrykowanymi, wyprodukowanymi według specyfikacji Klienta lub służącymi zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. (ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku (art.38)).

W przypadku, gdy zwrócisz nam produkt, który nie spełnia powyższych wymagań, będziemy zmuszeni odesłać go na Twój koszt.

W przypadku odstąpienia od umowy, otrzymujesz cenę uiszczoną tytułem nabycia towaru bez kosztów  wysyłki.

Zastrzegamy sobie prawo do nie przyjmowania kolejnych zamówień od Kupującego, jeśli Kupujący odstępuje od umowy bez podania uzasadnionej przyczyny.


Bezpieczna dostawa

Oferujemy Ci także możliwość bezpiecznej dostawy towaru.

Jeżeli towar, który otrzymasz, ma naruszone opakowanie, jest niekompletny lub uszkodzony przez przewoźnika, wypełnij druk reklamacyjny (protokół szkody) koniecznie w obecności kuriera. Protokół szkody powinien zawierać: datę, godzinę doręczenia oraz opis uszkodzeń lub zauważonych braków w towarze, uwzględniając jego markę i model.

Jeżeli przesyłka ma nienaruszone opakowanie zewnętrzne, możesz w obecności kuriera sprawdzić jej zawartość. Jeżeli po rozpakowaniu okaże się, że produkt jest uszkodzony, należy również spisać protokół szkody. Jednocześnie w takiej sytuacji napisz do nas .

Reklamacje uszkodzonego produktu mogą być zgłaszane w terminie do 7 dni od chwili odbioru przesyłki. Spisany protokół należy przesłać na adres naszego sklepu wraz z dowodem zakupu. Wymiana sprzętu na nowy jest możliwa tylko w przypadku spełnienia powyższych warunków. Nowy towar jest wysyłany dopiero po otrzymaniu przez nasz sklep produktu będącego przedmiotem reklamacji.

Chcemy zapewnić Tobie, jako Kupującemu maksimum korzyści z zakupów w naszym sklepie. Naszym celem jest Twoje zadowolenie nie tylko z wybranych produktów, ale również ze sposobu ich dostarczenia.