Polish English German
Zaloguj Zarejestruj

Zaloguj się

Użytkownik
Hasło *
Zapamiętaj mnie

Utwórz konto

Pola oznaczone gwiazdką (*) są wymagane.
Imię
Użytkownik
Hasło *
Potwierdź hasło *
Email *
Potwierdź email *

facebook 22  instagram11  pinterest 22

Menu

Produkty

Reklamacje, zwroty i wymiana towaru

Wymiana towaru

Przed odesłaniem towaru proszę nam przesłać kod produktu oraz rozmiar na jaki chcą Państwo wymienić. Proszę się upewnić czy rozmiar na który Państwo chcą wymienić jest dostępny.  Zwracany towar musi być zapakowany jak oryginalnie, nie może nosić znamion użytkowania, posiadać wszystkie metki i usztywnienia oraz niezniszczone opakowanie. Towar proszę wysłać listem poleconym priorytetowym na adres naszej firmy.

Do przesyłki proszę dołączyć:

- paragon

-oraz wypełniony <formularz zwrotu>

Reklamacja

Kupującemu przysługuje prawo do reklamacji każdego zakupionego towaru posiadającego wady. Zwracany towar musi być zapakowany jak oryginalnie, nie może nosić znamion użytkowania, posiadać wszystkie metki i usztywnienia oraz niezniszczone opakowanie. Towar proszę wysłać listem poleconym priorytetowym na adres naszej firmy. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia Państwa reklamacji towar zostanie wymieniony na wolny od wad. Jeżeli wymiana towaru nie będzie możliwa (na przykład z powodu wyczerpania towaru), zaoferujemy do wyboru inne, dostępne w naszej ofercie produkty lub zwrócimy Państwu pieniądze.

Jeżeli chcesz zwrotu pieniędzy, dołącz do zwracanego produktu paragon lub fakturę oraz wypełniony formularz zwrotu

Zwrot produktu – gwarantowane 10 dni na zwrot

Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny", masz prawo zrezygnować z produktu bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki.

Skorzystanie z tego prawa jest możliwe, jeśli spełnisz poniższe warunki:

  • produkt nie był używany, kopiowany ani nie został w żaden sposób uszkodzony,
  • do zwracanego produktu dołączony jeste paragon lub faktura oraz wypełniony formularz zwrotu
  • zwracany towar musi być zapakowany jak oryginalnie, nie może nosić znamion użytkowania, posiadać wszystkie metki i usztywnienia oraz niezniszczone opakowanie

W przypadku, gdy zwrócisz nam produkt, który nie spełnia powyższych wymagań, będziemy zmuszeni odesłać go na Twój koszt.

W przypadku odstąpienia od umowy, otrzymujesz cenę uiszczoną tytułem nabycia towaru bez kosztów  wysyłki.

Zastrzegamy sobie prawo do nie przyjmowania kolejnych zamówień od Kupującego, jeśli Kupujący odstępuje od umowy bez podania uzasadnionej przyczyny.

Bezpieczna dostawa

Oferujemy Ci także możliwość bezpiecznej dostawy towaru.

Jeżeli towar, który otrzymasz, ma naruszone opakowanie, jest niekompletny lub uszkodzony przez przewoźnika, wypełnij druk reklamacyjny (protokół szkody) koniecznie w obecności kuriera. Protokół szkody powinien zawierać: datę, godzinę doręczenia oraz opis uszkodzeń lub zauważonych braków w towarze, uwzględniając jego markę i model.

Jeżeli przesyłka ma nienaruszone opakowanie zewnętrzne, możesz w obecności kuriera sprawdzić jej zawartość. Jeżeli po rozpakowaniu okaże się, że produkt jest uszkodzony, należy również spisać protokół szkody. Jednocześnie w takiej sytuacji napisz do nas.

Reklamacje uszkodzonego produktu mogą być zgłaszane w terminie do 7 dni od chwili odbioru przesyłki. Spisany protokół należy przesłać na adres naszego sklepu wraz z dowodem zakupu. Wymiana sprzętu na nowy jest możliwa tylko w przypadku spełnienia powyższych warunków. Nowy towar jest wysyłany dopiero po otrzymaniu przez nasz sklep produktu będącego przedmiotem reklamacji.

Chcemy zapewnić Tobie, jako Kupującemu maksimum korzyści z zakupów w naszym sklepie. Naszym celem jest Twoje zadowolenie nie tylko z wybranych produktów, ale również ze sposobu ich dostarczenia.